آیتم های تخصصی طراحی سایت فروشگاهی

همانطور که در جریان هستید امروزه تجارت الکترونیک به یکی از پرطرفدارترین و بهترین شغل های دنیا به دلایل مختلفی تبدیل شده است. در کسب و کارهای سنتی تعداد مراجعه کنندگان بسیار محدود بوده در صورتی که در تجارت الکترونیک تعداد کاربرانی که به وب سایت مراجعه می کنند قابل قیاس با این گونه کسب و کارهای سنتی نیست. امنیت و سهولت در خرید، پرداخت اینترنتی آسان، تنوع زیاد کالا، امکان مقایسه کالاها با فروشگاه های مختلف و انتخاب بهترین مورد، امکان خرید در هر ساعتی از شبانه روز، امکان ارسال هدیه به صورت مستقیم و صد ها ویژگی دیگر تجارت الکترونیک را به یک فرآیند بسیار مورد توجه تبدیل کرده است. اما آنچه در این میان مهم است طراحی سایت یک فروشگاه خوب با استانداردهای مربوطه می باشد. تمامی افراد جامعه چه افراد دارای تجربه در زمینه خرید و فروش و چه افراد بی تجربه در این زمینه، با رعایت برخی اصول که خدمتتان عرض خواهیم کرد می توانند یک کسب و کار اینترنتی موفق را راه بیاندازند. کسانی که تجربه داشتن وب سایت یا فروشگاه های اینترنتی را نداشته اند ممکن است برای اولین بار این گونه فکر کنند که نحوه مدیریت کالا، نحوه خرید و … چگونه انجام می پذیرد، ما به شما به صورت کامل توضیح خواهیم داد. فروشگاهی که برای شما طراحی میگردد شامل ۲ نوع مختلف ناحیه کاربری می باشد : ۱) ناحیه مربوط به مراجعه کنندگان یا همان کاربران ۲) ناحیه مربوط به مدیریت سایت . ناحیه مربوط به کاربران همان صفحاتی است که مراجعه کنندگان به سایت با آن صفحات روبرو می شوند به عنوان مثال صفحات مربوط به توضیحات محصولات، صفحات مربوط به فرآیند خرید و … ولی صفحات مربوط به مدیریت مجموعه صفحاتی می باشد که هیچ کاربری جز مدیر سایت امکان مشاهده آن صفحات رانخواهد داشت و تمام مراحل مربوط به قرار دادن محصولات در سایت، مشاهده سفارشات، مشاهده نظرات، تنظیمات مربوط به درگاه های بانکی، مشاهده پرداخت های انجام شده و … در این صفحات انجام خواهد گرفت.

برای مشاهده توضیحات کامل مطلب و راهنمای کامل طراحی سایت فروشگاهی به وب سایت گروه ، سایت سازان مراجعه نمایید.


طراحی سایت فروشگاهی - طراحی فروشگاه اینترنتی